.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه سپاه كربلاي مازندران به مناسبت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس

در بيانيه سپاه كربلاي مازندران كه به مناسبت فرا رسيدن هفته دفاع مقدس تأكيد شد: دوست و دشمن ايران را قدرتي تأثير‌گذار در جهان مي‌دانند.

سپاه كربلاي مازندران در بيانيه‌اي با گراميداشت هفته دفاع مقدس آورده است: هفته دفاع مقدس با نسيم ياد و خاطره شهيدان عاشورايي و عطر دلنشين راست قامتان جاودانه تاريخ نزديك مي‌شود كه هنوزه مي‌توان فرياد حق‌طلبي سلحشوران سپاه اسلام از جبهه‌هاي نبرد نور عليه ظلمت به گوش مي‌رسد و به وضوح مي‌توان حماسه‌هاي بي‌بديل مردان نينوايي را در ميان امواج خروشان اروند‌رود مشاهده كرد.
در اين بيانيه با اشاره به اينكه جنگ تحميلي اگر چه آغازي غم انگيز و پايان آن نوشيدن جام زهر را براي امام راحل به همراه داشت اما حقايق بزرگي را براي هميشه تاريخ اين مرز و بوم به ارمغان گذاشته است، آمده است؛ جنگ ما با رژيم صهيونيستي بعثي صدام كه به حمايت همه جانبه ابرقدرت‌ها و ارتجاع منطقه بر ما تحميل شده بود، فتح خاك نبود، فتح ارزش‌هاي اسلامي بود.
در بخش ديگري از اين بيانيه‌ آمده است: ما در جنگ انقلابمان را به تمام جهان صادر كرديم، جبهه‌هاي جنگ ما دانشگاه پهناور و گسترده‌اي بود، ما در سايه جنگ به توليد علم و فناوري دست يافتم، ما در جنگ خودمان را باور كرديم و ما مي‌توانيم را به دست آورديم.
در ادامه اين بيانيه آمده است؛ پيوندهاي ميان اقوام و اقشار مختلف ملت ايران اسلامي در جنگ آبديده و استوار شد و فرهنگ شهادت‌طلبي، ايثار و مقاومت ما به بركت جنگ پديد آمد و ما به بركت دفاع مقدس آمريكا را زير پا گذاشتيم و ابرقدرت‌ها را سر جاي خود نشانديم.
در بخش‌هاي ديگر اين بيانيه تأكيد شده است: اين حقايق شكوهمند در كنار آثار و بركات گوناگون جنگ كه هنوز از زبان مبارك امام شهيدان قلب و روح همه ما را مي‌نوازد، مرهون ايمان، ايثار و فداكاري نسلي بي‌نظير و برگزيده است كه گوش به فرمان ولايت فقيه زمان، فرهنگ و تاريخ دفاع مقدس را براي هميشه در جامعه انقلابي و ايماني ما نهادينه و جاري كرده است، اينك ما مانده‌ايم با كوله‌پشتي‌هاي عاشقانه ياران، چفيه‌هاي خونين و معطر به عطر شهيدان و پلاك‌هاي به جا مانده از ياران سفر كرده و به لقاي معبود شتافته، امروز ما هستيم و يك تاريخ ايثار و نجات، پرچم‌هاي مانده در دست كه نماد عظمت، افتخار ايرانيان در جاي جاي كره خاكي است، ما ميراث‌دار قبيله شهيدان هميشه زنده هستيم.
اين بيانيه در پايان آورده است:ما در دفاع نينوايي، ايستادگي در راه نيل به آرمان‌هاي مقدس و هنر مردان خدا يعني شهادت را آموختيم، اكنون با گذشت 30 سال از آغاز جنگ تحميلي ملت ايران اسلامي بر مبناي ايمان، اراده، ايستادگي و مقاومت و به بركت انفاس قدسي امام راحل و رهبري مقام معظم رهبري بر تمامي فتنه‌ها، فتنه آفريني‌ها، كينه‌توزي‌هاي بيگانگان و ضد انقلاب داخلي و خاريج فائق آمده و مسير رشد و تعالي را با سرعتي خيره كننده مي‌پيماييم.
اينك با گذشت سه دهه، جمهوري اسلامي ايران به نقطه‌اي با شكوه از عزت، سربلندي و توانمندي رسيده است كه دوست و دشمن هم اينك آن را قدرتي تأثير‌گذار در جهان مي‌دانند.
با اين وصف سپاه كربلاي مازندران فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را به همه كساني كه در دفاع مقدس سرود پايداري را نواختند تبريك مي‌گويد و از همه مردم مازندران براي شركت در آيين‌هاي گراميداشت دوهفته دفاع مقدس دعوت مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.